Cara, 21
Liverpool, England
HOVER
A frequently random blog of fandom,
and things that take my fancy
»

that-mecha-guy:

thelefthandedwife:

peechingtonmariejust:

420-bit:

Fucking quality post right here

I swear to God this shit made me fucking cry I laughed so hard LMAOOOOO

face-down-asgard-up
to the skeleton courtesy phone please

Idk why I find this funny……..BUT I DO!

3 hours ago on August 2nd, 2014 | J | 45,899 notes
9 hours ago on August 1st, 2014 | J | 43,111 notes

catskid100:

From now on Im going to speak like an anime protagonist giving an inspirational speech, because….. *clenches fist* because there are people who believe in me! People who are constantly giving me strength! And even if they’re not with me right now…. *faint smile at the ground*…. They’re always sending  me their wishes a-and I want to be able to give them courage too!!!!

10 hours ago on August 1st, 2014 | J | 59,567 notes
Tagged as: #lol 
16 hours ago on August 1st, 2014 | J | 302,621 notes
sheriffsnorlax:

#careergoal

sheriffsnorlax:

#careergoal

22 hours ago on August 1st, 2014 | J | 70 notes

Oasis + the alphabet

23 hours ago on August 1st, 2014 | J | 440 notes
1 day ago on August 1st, 2014 | J | 2,458 notes
1 day ago on August 1st, 2014 | J | 1,148 notes

goddex:

How can i die in peace when i dont know whats underneath double d’s hat

1 day ago on August 1st, 2014 | J | 29 notes

animeslovenija:

Illustrated by Kazuya Tsurumaki for various Newtype issues back in 2003, reprinted afterwards in Die Sterne artbook,

1 day ago on August 1st, 2014 | J | 6,788 notes
1 day ago on July 31st, 2014 | J | 5,232 notes
Tagged as: #ciel phantomhive 

requested by ewtauriels: lotr  landscapes

1 day ago on July 31st, 2014 | J | 2,454 notes
Tagged as: #perfect 

nijuukoo:

muchymozzarella:

merlions:

twigwise:

  (x)

Look at Esmeralda tho, she like da fuck you smokin old man get out of my damn face, you creepy
Beautiful

No dudebros seriously every time you think that a girl is responsible for your bodily urges, you are Frollo

you are Frollo and you will die a fiery death

so yeah

don’t be Frollo

Every time you think that a girl is responsible for your bodily urges, you are Frollo.

1 day ago on July 31st, 2014 | J | 148,738 notes
1 day ago on July 31st, 2014 | J | 256,530 notes

ruinedchildhood:

When Internet Explorer asks to be your default browser.

1 day ago on July 31st, 2014 | J | 83,966 notes
Tagged as: #Clueless #Babe